9 November

Börjar nääästan vänja mig vid piercingen nu, men det kommer tillfällen då jag känner mig chockad över hur spontan jag var. xD Ikväll får i alla fall familjen se det eftersom mamma, pappa och jag ska på konsert i Linköping! Peter Jöback har en konsert på Cloetta Center som heter I <3 Musicals, ska bli awesome  eftersom han kommer att sjunga mängder av låtar ifrån musikaler han medverkat i!  ...Till och med The Phantom of the Opera. ;)
 
Har även upptäckt ett nytt band som är så jävla bra och som heter Johnny Hollow (sökte på Emilie Autumn-related). Har särskilt fastnat för två låtar Worse Things och Alibi, och sjunger på dem konstant nu. ^^

Kommentarer

  • Malin

    Var konserten bra? :) Och vad sa din mamma om piercingen?!

    Måste säga att du passar väldigt (!) bra i den!

    Svar: Ja det var den! Fast vissa låtar var sådär och andra var awesome, så det var lite blandat. ^^ Haha, hon sa inte så mycket, inte pappa heller trots att han inte hade blivit förvarnad ens. ;P Mamma voicade ju sina opinions på det när vi pratade i telefon så hon insåg väl att det inte fanns så mycket mer att säga. ;P Hon var nog mest orolig över min praktik (som redan är bestämd så de kan ju inte säga nej nu bara för den skull utan att det räknas som diskriminering) och infektionsrisken, men jag tror jag lugnade henne. :PTack! Först var jag skeptisk till kulan eftersom jag alltid velat ha ring men kulan har växt på mig nu. xD
    Amanda

    2012-11-10 | 15:34:35
    Bloggadress: http://osiressa.blogg.se

Kommentera inlägget här: