25 februari

Puh, idag var första dagen på praktiken! Det började med att jag cyklade till rådhuset. I entrén hälsades jag välkommen av Lennart, min ena handledare och så fick jag en rundvandring i huset och fick hälsa på runt 20 personer. Sen hade Lennart och Helene sit måndagsmöte som jag fick sitta med på vilket var ganska intressant. Sen blev det fika, ett till möte med bara oss tre där de berättade om deras avdelning och kommunens internationella arbeten etc. Väldigt intressant! Sen lunch, mer info, fika, och tillslut en stund på mitt egna lilla kontor där sen Lennart dumpade tre enorma pärmar om vänortsbidragen på mitt skrivbord som jag ägnat resten av eftermiddagen till att ögna igenom. Känner mig riktigt välkommen och är så peppad över dessa fem veckor! Det kommer bli så bra så!
;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: