23 Februari


 
 
 
Oj oj, idag har det varit makeover-dag! Har tagit ut piercingen, bl a för att den höll på att skava bort tandkött på undre käken samt att det har ilat i tänderna nästan dagligen sen jag tog den vilket jag har varit lite orolig över... Har ingen lust att förstöra tänderna för den så det blev att ta ut den istället. Hålet läkte ihop under natten så nu syns det bara en liten röd prick som förhoppningsvis kommer att blekna till ett litet ärr med tiden. Jävligt ovant är det dock att inte ha något där, och lite saknar jag den allt.  Sen blekte jag även håret för har köpt en ny röd färg som jag ska prova imorgon och ville att det skulle vara så rött som möjligt, inte den mörkröda färg jag haft ett tag nu. Som vanligt orsakade blekningen en extremt orangefärgad kalufs. ^^ 
 
 
 
Idag ställde vi även upp huvudgaveln och måste säga att det blev prima! Den är möjligtvis lite låg så får höja den med några välplacerade klossar framöver, men det är ingen brådska. :)

Kommentarer

  • Malin

    Jag tycker den orangea färgen blev jäkligt cool den med! Men spännande. Du har ju oftast haft mer åt det mörkröda hållet. :)
    Snyggt blev det med sänggaveln också!

    Svar: Jo det var lite coolt faktiskt. Men nu håller jag på att bli vitblondin istället... xD Aldrig haft det förrut så ska bli kul att testa. ^^ Måste bleka i flera omgångar dock för att inte bleka sönder det helt. :PThanks, ja väldigt nöjd!
    Amanda

    2013-02-24 | 18:32:50
    Bloggadress: http://osiressa.blogg.se
  • Mom

    Nice!

    2013-02-24 | 19:51:43

Kommentera inlägget här: