27 Augusti

 
Nu är vi hemma igen från en underbar vecka i Turkiet! Hemresan var dock jobbig eftersom vi var tvungna att dygna hela fredagen då bussen till flyget gick kl.01.30, så det var väldigt skönt att få komma hem tillslut. Imorgon börjar skolan igen för mig, vilket ska bli kul, men det känns lite ofattbart att det är sista året...  Idag har jag i alla fall förberett mig lite inför skolstarten men har också spikat upp min fina griffeltavla (som egentligen inte alls är en griffeltavla utan mer åt whiteboard hållet) från Indiska som jag köpte när jag var uppe i Sundsvall. Hittade nämligen flytande kritpenna på Lidl av en slump vilket jag har letat efter lite sådär sporadiskt vilket gav mig en anledning till att sätta upp tavlan. Så nu kommer den framöver att agera inköpslista. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: