6 Augusti

 
I onsdags bestämde jag mig för att åka hem till Finspång ett par dagar och sova över och umgås med familjen. Jag tvättade bland annat alla fönster i huset och på onsdagskvällen hade vi skaldjursmiddag - yum! Det var mysigt, så det ska nog göras om, och mamma blev väldigt glad. :)
 
I helgen har vi varit i Vagnhärad där vi grillat och firat Emil & Angelique som fyller år idag. Niklas pappa Aivar var även jättesnäll och fixade min cykel som har strulat en hel del den senaste tiden. Han bytte bland annat alla ekrarna på bakhjulet och satte även dit ett bättre ytterdäck som ska vara mer tåligt och som inte går att punktera lika lätt- awesome indeed! Sen pimpade vi cykeln som fick en ny cool ringklocka. ;)
 
Idag har jag även jobbat på IFK-parken igen. Ganska mycket folk även denna gång då de körde mot Göteborg. Funkade bra med föräldrarna även denna gång så det är jag tacksam för. :) På söndag blir det jobb igen, men först ska vi ut med föräldrarna på båten. Det blir Niklas första segeltur - spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: