1 Juli

Ännu en vecka har gått! Fy vad snabbt det går, nästan så man får lite ångest.  Den här veckan har jag lyckats träna 9 gånger totalt, inte helt fy skam men kände mig ändå lite lat som inte tränade 2 ggr per dag som jag egentligen har bestämt. ;P Jaja, var i alla fall på 3 stycken bodypump-pass denna vecka, och det är så otroligt roligt! Har även köpt handskar så att jag inte får blåsor eller glider på skivstången av allt svett. xD Innan har jag använt mina boxningslindor men de var inte ultimata eftersom de lindas runt handen och därmed orsakar ojämnhet i handflatan.
 
I onsdags var jag även på stan och shoppade järnet! Begav mig ut i jakt på en bikinidel och kom hem med, i och för sig en bikinidel, men även en sportbh, ett sportlinne, en klänning, en blus och ett par örhängen - konsumtionssamhället har ett fast grepp om mig! Och igår beställde jag till och med 5 nagellack ifrån lyko.se (de var dock jättebilliga, 20 spänn styck!) Har ju äntligen lyckats spara ut mina naglar utan att råka riva av dem eller bita av dem! Har använt mig av ett stärkande nagellack som är till för sköra naglar och det har verkligen hjälpt. Började även käka  Friggs  Multikvinna -vitaminer igår för att stärka dem, något mamma tipsade om. :) Får se hur det artar sig.
 
I helgen har vi hälsat på i Vagnhärad. Niklas mormor och morfar har nämligen sålt sitt hus och fick nycklarna till sin nya lägenhet i Trosa  igår så vi åkte dit och kikade lite- jättefint var det! Förhoppningsvis kommer de att trivas bra där. :) Vi hade även grillkväll men allihopa igår hemma hos hans föräldrar vilket var trevligt, och gott! Lite senare tittade vi även på En gång i Phuket, väldigt bra för att vara en svensk film (gott betyg från mig som egentligen inte brukar gilla svenska filmer).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: