15 Juli

Mmm, idag bakade Niklas LCHF-bröd med oliver, soltorkade tomater och fetaost i - det blev supergott!
 
Min snygga nya hjälm som jag köpte för 149:- på Stadium igår! Välbehövligt då jag haft min gamla i x-antal år vilket kanske inte är såååå bra ur ett säkerhetsperspektiv. ;P
 
Den här veckan har gått förhållandevis snabbt med tanke på hur lite jag egentligen har gjort. Har inte tränat mer än en gång/dag, men har däremot tagit mig tid att städa och måla alla skåpsluckorna i köket. :) Har även träffat Sandra och Malin, vilket var väldigt trevligt. Vi diskuterade allt ifrån skumma missbruk (tribute till programmet My strange addiction), till parallella världar och andevärlden. ^^ En positiv grej med att skolan börjar igen är  att vi kan ses oftare, blir svårt att pussla ihop allas scheman nu eftersom de jobbar till skillnad ifrån mig. ;P Igår såg Niklas och jag även filmen John Carter och till och med min kära pojkvän gillade den vilket innebär att den var riktigt bra. ;) Såg också Source Code rekomenderad av Stefan & Lydia och den tyckte vi också var super! Kan definitivt ge den som tips till de som gillar psykologiska  actionthrillers!
 
Nästa vecka bär det av upp mot Sundsvall för att hälsa på Malin, woho!

Kommentarer

  • Sambo

    Säkerheten först! Hjälmen är cool.

    2012-07-15 | 22:17:06
  • Amanda

    Du är söt. ;)

    2012-07-15 | 22:22:27
    Bloggadress: http://chambermaid.blogg.se
  • Malin

    Trodde du hade börjat åka skateboard när jag bara hade sett bilden!

    Ta förslagsvis med dig lite varmare kläder och ett par bekväma skor när du kommer, vi har det inte speciellt varmt och jag kommer ju tvinga ut dig och gå lite. ;P tror inte det kommer bli över 20 grader... ;( men inget regn! Än så länge i alla fall.

    2012-07-16 | 15:58:31
    Bloggadress: http://Osiressa.blogg.se
  • Amanda

    Haha, ja det är ju en skateboard-hjälm, men tycker de är så mycket snyggare än en cykelhjälm. xD

    Okej, vad bra, då vet jag! Hoppas inte, får jag har inte lyckats hitta några bra regnkläder. xP

    2012-07-16 | 16:06:38
    Bloggadress: http://chambermaid.blogg.se

Kommentera inlägget här: