8 Juli

Wilma är sötast! :D
 
- Träningskvoten denna vecka blev 9 pass, och har börjat simträna lite istället för vissa andra morgonpass för att inte slita ut knäna för mycket.
- I fredags lunchade jag även med Sandra och Elvira vilket var supertrevligt, har inte träffat dem sedan skolan slutade. :)
- I helgen har vi haft besök av Niklas bästa vän Stefan och hans flickvän Lydia. Strosade runt på stan några timmar innan vi begav oss mot Asian Garden, en restaurang som har mongolisk buffé - yumyumyum!! LCHF- vänligt också. ;) Det var i alla fall jättetrevligt att träffa dem!
- Idag har jag faktiskt jobbat i en av IFK-parkens kiosker! Elviras sambo Joel är kioskansvarig och han hade lite brist på kioskpersonal så Elvira frågade mig och jag tackade själkvklart ja. Lite pengar, och att kunna skriva dit detta på cv:et för denna sommar, är ju inte helt fel. ;P Då ser det ju ut som att jag har gjort någonting vettigt åtminstone!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: