Nästan!

Det blev ett nästan med avseende på mitt träningsmål den här veckan. ;) Meningen var ju att jag skulle försöka träna 2ggr/dag = 14 ggr denna vecka men det blev "bara" 9... rätt stolt ändå, jag har ju åtminstone kommit igång ordentligt! Planen är att försöka köra minst 9 ggr nästa vecka också men vi åker bort på torsdag så har bara 3-4 dagar på mig att lyckas... så vi får väl se.

Förutom träningen denna vecka så har jag även träffat Emma ifrån min gymnasieklass, det var nästan ett halvår sedan vi sågs sist så det var trevligt! Pratade mycket film och böcker och utbytte tips, awesome för hon berättade att Stardust-filmen var baserad på en bok (vilket jag inte hade en aning om) så besökte bibblan och lånade bland annat den och sen en fantasy-serie av Tad Williams som heter Skuggmark, inte lika bra som Eddings såklart men helt godkänt!

Igår åkte vi hem till Finspång och sov över för att fira mamma som fyllde år. Vi grillade, umgicks och hade såååå roligt med appen photo booth på mammas födelsedagspresent- en Ipad. ;) På kvällen tittade Niklas och jag på Thor, den var bra men gah- varför ska alla filmer ha en filmsekvens efter eftertexterna??! Nu visste vi ju att detta är ett vanligt förekommande fenomen så skrollade fram tills sista scenen (vilken cliff-hanger!) men tycker synd om alla som missar sånt. xP Samma sak med PotC... Summering är i alla fall att det har varit en bra vecka. ^^

Ps. Jag är helt förlamad pågrund av enorm träningsvärk, särskilt efter skivstångspasset i fredag - skönt att det är cykling imorgon så jag hinner vila armarna lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: