29 September

Igår fick vi besök av Niklas mormor och morfar som kom hit för att släppa av Frida som ska vara hos oss hela helgen. Vi åt middag och fikade tillsammans och hade det allmänt trevligt! Idag så drog vi med Frida ut på stan för en shoppingtur. Besökte bland annat butiken Big Heart som säljer allt möjligt ekologiskt, och jag köpte bland annat ett sköljmedel, ricinolja och ett asbra shampoo!
 
 
Köpte även dessa två ramar på Chilli, och målade kanten i silver för att de skulle passa sovrummet bättre. Så får vi se vilka bilder som det blir i dem sen.
 

Kommentarer

  • Malin

    Vad ska du använda ricinoljan till? :)

    Svar: Det är tydligen bra för håret. :) Man ska ta typ en halv tesked av oljan och dra från hårbotten till topparna, låta det verka i typ 30 minuter (eller dunderkur på flera timmar) och sen tvätta ur det med shampoo. Bra för torrt hår (inbillade mig att det funkade när jag prövade i alla fall) och ska främja hårväxten också tydligen. :)
    Amanda

    2012-09-30 | 22:35:54
    Bloggadress: http://osiressa.blogg.se
  • Malin

    Har hört att det ska göra att håret växer ca 5 cm istället för 1 cm på en månad. Du får hålla mig uppdaterad om du märker någon skillnad!

    Svar: Oj, så mycket?! Vet inte hur ofta man måste göra det då men jag hade typ tänkt en gång i veckan kanske. xP
    Amanda

    2012-10-02 | 19:07:42
    Bloggadress: http://osiressa.blogg.se

Kommentera inlägget här: